Haikyu!! The Movie: Talent and Sense
In order to prepare for the Spring Tournament prelims, the Karasuno High School Volleyball Club joins up with other powerhouse schools from the Kanto region for a training camp. The members of the Karasuno Volleyball team wanted to change, and evolved, which allowed them to make it to the Spring Tournament preliminary semi-finals. Their opponent at the semi-finals is Aoba Johsai High School, who defeated them at the Inter-High prelims. Despite Karasuno vehemently attacking since the beginning of the match, because of Oikawa’s precise serves and their secret weapon Kyotani’s powerful spikes, the flow of the game ends up going to Seijoh. Karasuno tries to get their rhythm back in the match with Hinata and Kageyama’s new weirdo quick attack and their pinch server, Yamaguchi’s service ace. Karasuno gives their all against in this battle against their ultimate rivals!