Happiest Season
Att träffa din flickväns familj för första gången kan vara tufft. Att planera att fria på hennes familjs årliga julmiddag – tills du inser att de inte vet att hon är gay – är ännu svårare. När Abby (Kristen Stewart) får veta att Harper (Mackenzie Davis) hållit deras relation hemlig för sin familj, börjar hon ifrågasätta flickvännen hon trodde hon kände. Happiest Season ä en romantisk julkomedi...