Här kommer påskbeaglen, Snobben!
Linus är säker på att påskbeaglen kommer att ha med sig ägg till alla i år, men resten av gänget tvivlar. Peppiga Pia och Maja försöker ta saken i egna händer genom att göra påskägg, medan Gullan ordnar en privat äggjakt.