Henry II: Portrait of a Serial Killer
Henry fortsätter sin rastlösa livsföring på drift och mördar människor när tillfälle bjuds. På ett av sina ströjobb, som installatör av portabla toaletter, erbjuds han att bo hos kollegan Kai som delar huset med sin fru Crickett och hennes yngre syster Louisa. En hemsituation präglad av sexuella spänningar och bristfälligt undertryckta våldsamma impulser är snart ett faktum. När Kai inviger sin nye vän i extraknäcket som mordbrännare anar han föga att Henrys böjelser får dessa försäkringsbedrägerier att framstå som relativt tama. Men då är det redan försent och mördandet tar sin början.