"I HOTEL TRANSYLVANIEN 3 får vi följa med vår favorit-monsterfamilj på lyxkryssning – en chans för Drac att ta lite välbehövlig semester från att ta hand om alla andras semestrar. Till en början är det frid och fröjd för familjen då de till fullo utnyttjar allt det som skeppet har att erbjuda, från monster-volleyboll till exotiska utflykter och en möjlighet att jobba på månbrännan. Men deras...