How Dogs Got Their Shapes
Med så många olika raser och ändlösa variationer är hundar en av jordens mest mångsidiga arter. Från öronen till svansen, päls till tassar, alla delar av deras kroppar har en unik struktur som uppfyller ett syfte. How Dogs Got Their Shapes, berättar om de många olika hundformerna för att förklara hur varje aspekt har en stor roll i evolutionen, historien och beteendet för olika hundraser.