Hulken: Där monster finns
Denna halloween tänker Nightmare ta över den vakna världen genom att ta sig igenom drömdimensionen och förvandla alla drömmare till monster. Kan Dr Strange, Hulken och Howling Commandoes försvara världen och sätta stopp för hans planer?