Inside North Korea: The Next Leader
När Nordkoreas ledare, Kim Jong-un, försvann i tre veckor gick det rykten till höger och vänster. Utan nån efterträdare kan instabilitet i det här isolerade diktatorskapet få konsekvenser över hela världen. Tre generationer har haft makten i sju årtionden då deras personkult hävdar deras gudomliga rätt att härska. Men vem skulle ta över?