Intet
När Pierre Anthon börjar 8:an konstaterar han att tillvaron är meningslös och flyttar upp i ett träd. Då uppstår en existentiell kris bland klasskamraterna. De bestämmer sig för att samla sina mest värdefulla ägodelar i en meningsfull hög, vilken ska överbevisa Pierre om att han har fel och bör komma ner från trädet. En farlig, oroande och kontroversiell studie av vad som skapar mening har precis påbörjats.