It Watches
Andre håller på och återhämtar sig från en olycka när hans vän Robert ber honom om hjälp att sitta husvakt uppe i bergen ovanför Los Angeles. När natten sakta faller uppenbarar sig något lömskt. Andre börjar höra illavarslande ljud och uppleva märkliga händelser i huset. Han börjar ana att han inte alls är ensam.