Jackass Presents: Bad Grandpa
Johnny Knoxville gör om rollen från Jackass som 86-årige Irving Zisman, i historien om en knarrig gammal man som oväntat tvingas ta hand om sin åttaårige dotterson Billy (Jackson Nicol). Ett band utvecklas snart mellan de två bråkstakarna från olika generationer, medan de skojar sig fram genom USA:s centrala delar på en fantastisk resa med massor av galna upptåg och skämt med intet ont anande vanliga människor - som inte har en aning om att de är med i en "verkligt chockerande"* dolda kameran-komedi.