Joshua Bell: Classical Inspirations
Joshua Bell om musiken som format honom och hans arbete. Videoupptagningar av Chopins Nocturne är hämtade från Het Concertgebouw/YouTube. Videoupptagningar av Beethovens Symfoni nr 5 används med tillåtelse av ASMF/TVR.