Junkyard Dog
Barndomsvännerna Dog och Mirales bor i en liten by i södra Frankrike och tillbringar dagarna med att bara umgås. För att fördriva tiden har Mirales tagit för vana att reta Dog skoningslöst. Men den här sommaren är annorlunda: Dog träffar Elsa och romantik uppstår.