Jurassic Park III
Det är ingen ände på äventyr när den välkände paleontologen Dr. Alan Grant (Sam Neill) följer med den rika äventyraren (William H. Macy) och hans fru (Téa Leoni) på en luftburen tur runt Isla Sorna, InGens tidigare plats för uppfödning av förhistoriska djur.