Könskriget
Tusentals människor trängdes på läktarna för att se den åldrade tennisstjärnan och manschauvinisten Bobby Riggs utmana världsettan Billie Jean King. Den legendariska matchen som spelades i Houston 1973 följdes av miljoner tv-tittare och gick under epitet The Battle of the sexes. Det här är berättelsen om en idrottshändelse som blev en milstolpe för kvinnorättsrörelsen och jämställdheten på tennisbanan.