Katt Williams: Priceless: Afterlife
Den ofta kontroversielle men alltid rolige Katt Williams framträder med en splitterny ståuppkomikspecial, inspelad inför levande publik på Citizens Bank Arena i Ontario i Kalifornien och med regi av Spike Lee.