Kevin Hart: Seriously Funny
"Seriously Funny" spelar Kevin Hart som uppträder inför en slutsåld publik live från Cleveland, Ohio - där han levererar sin roliga och unika komedi. I denna oförglömliga komedikväll är Kevin i sällsynt form och rolig som alltid!