Kickstart 4 - Transworld Motocross
Kickstart 4: The Final Chapter av Transword Motocross återvänder till sina rötter och tar tittarna till vår sports mest exklusiva platser, tillsammans med några av dess största stjärnor. Gör sällskap med Chad Reed, Robbie Maddison, Marvin Musquin, Trey Canard, Cole Seely, Wil Hahn, Eli Tomac, Justin Bogle, Jimmy Albertson, and Jeremy “Twitch” Stenberg på platser som den über-exklusiva Compound 22 i Florida, Tomac Ranch i Colorado, Trey Canard’s fantastiska bakgård i Oklahoma, Wyvern Ranch och banor du bara kan drömma om, som Cahuilla Creek och Zaca Station. Titta på Maddo vs. Twitch från första parkett när de tävlar om att utsätta varandra för spratt. Och är kraften i pickupkitet på riktigt?