Little Miss Sunshine
Följ med på en galen roadtrip med familjen Hoover, en av de konstigaste familjerna i komedihistorien! Pappa Richard (Greg Kinnear) försöker desperat att sälja sitt fantastiska motivationsprogram, medan mamma Sheryl (Toni Collette) stöttar sin excentriska familj, bland annat sin deprimerade bror som precis har blivit lämnad av sin älskare. Riktigt grov i munnen är farfar Hoover, som just blivit utslängd från ålderdomshemmet på grund av sitt dåliga uppförande! Den yngre delen av Hooverfamiljern är inte mycket bättre: 7-åriga Olive ska blir skönhetsdrottning och Nietzsche-läsande tonåringen Dwayne har avgett ett absolut tystnadslöfte… När Olive blir inbjuden att delta i ”Little Miss Sunshine-paraden” i Kalifornien klämmer familjen in sig i sin gamla rostiga Folkvagnsbuss och följer med henne – på ett hysteriskt roligt re.