London Heist
Jack Cregan är yrkesbrottsling, familjeman och hänsynslös väpnad rånare, som nu är på jakt efter hämnd. Efter att Jacks far Alfie Cregan mördas brutalt och pengarna från deras Heathrow-rån stjäls, inser han, kusinen Sammy och gängmedlemmarna Eddie och Frank att det ligger något mer bakom dessa händelser, och medan Jack gräver allt djupare förstår han att livet aldrig kommer att bli detsamma igen. London Heist en extremt våldsam och stilfull hämndthriller, som utspelar sig mot bakgrund av Londons smutsiga gator och Marbellas hedonistiska glamour på Spaniens förföriska Costa del Sol. Efter förödande avslöjanden tvingas Jack under stor tidspress utföra ett sista farligt rån, och samtidigt utkräva en brutal hämnd på alla inblandade.