Love Beats Rhymes
När kämpande rapparen Coco (Azealia Banks) skriver in sig i en poetriklass, tror hon att hennes rim kommer att imponera på hennes lärare, professor Dixon. (Jill Scott). Istället utmanar Dixon Coco till att söka den verkliga innebörden i hennes texter.