Meet the Meerkats
Med den stora och oförsonliga Namiböknen som hem förlitar sig surikater på att deras kamrater skyddar dem. Endast tillsammans kan de hitta styrkan och resurserna för att slå oddsen de har emot sig. En ung hona tvingas från sin grupp efter en brutal attack.