Mellan två världar
Författaren Marianne tar arbete som städerska i norra Frankrike under researcharbete till sin nästa bok. Utan att avslöja sin riktiga identitet börjar hon arbeta med en grupp andra kvinnor och får uppleva finansiell otrygghet och socialt utanförskap på nära håll. Men bakom kulisserna upptäcker Marianne även gemenskapen, solidariteten och de starka banden mellan sina kvinnliga kollegor.