Mission: Impossible - Dead Reckoning
Ethan Hunt (Tom Cruise) och hans IMF-team ger sig ut på sitt farligaste uppdrag hittills. Att spåra ett fruktansvärt nytt vapen som hotar hela mänskligheten innan det hamnar i fel händer.