Molli and Max in the Future
En romantisk science fiction-komedi om en man och en kvinna vars banor ständigt korsas under loppet av 12 år, 4 planeter, 3 dimensioner och en rymdkult. Molli and Max in the Future kombinerar en karaktärsdriven kärlekshistoria med ett eklektiskt science fiction-universum.