Denna Oscars-nominerade dokumentärkortfilm berättar historien om två systrar från Long Island, som en gång i månaden öppnar sin skönhetssalong för kvinnliga cancerpatienter och utan kostnad hjälper dem känna sig vackra i kampen mot den fula sjukdomen.