Monster High: Fasansfulla fredagskvällen
När killarna inte kan vara med i Skulltimate Roller Maze-tävlingen övertygar Frankie Stein sina vänner om att det behövs lite monsterpower. Se hur det går i nya, fruktansvärt fantastiska Fasansfulla fredagskvällen.