Monster High: Monsterfusion
Medan de försöker hjälpa Frankie att få reda på mer om hennes freakigt coola arv reser de chica ghul kompisarna tillbaka i tiden till dagen när Monster High först öppnades! Där träffar de Sparky, en skallastisk tonåring med en fix idé om att skapa liv. Men när Sparky följer efter ghulerna genom en samarbeta för att kontrollera sina kroppar och stoppa ett av Sparkys experiment från att förstöra det perfekt operfekta Monster High!