Murder At The Presidio
Den här ryggradskittlande thrillern berättar om de ohyggliga händelserna runt det enda mordet som någonsin inträffat på Presidio, en av Amerikas äldsta och mest hedrade militärbaser. Även om offret verkar slumpmässigt, så är listan med misstänkta lång, från de självklara till de oförklarliga, vilket sätter igång en utredning med en chockerande kulmen som ingen kunde förutspått. När en sergeants fru blir knivmördad i sina kvarter, vill armén ha - och tar - snabb rättvisa. Men en intern utredningschef, James Chandler (Lou Diamond Philips), köper inte den officiella versionen, och gräver inofficiellt djupare in i fallet - så djupt att han kanske gräver sin egna grav.