My one & only
Romantiskt drama från Hallmark om Stephanie som övertalas att vara med i ett dejtingprogram. Hon får resa till en ranch i Wyoming där hon träffar charmige deltagaren Oliver, men också stilige ranchägaren Alex som anlitats som guide.