My Spy the Eternal City
På begäran har den dynamiska duon från My Spy med CIA-agenten JJ (Dave Bautista) och hans 14-åriga styvdotter och protegé Sophie (Chloe Coleman) återförenats för att rädda världen när skolkörens resa till Italien stoppas av en ondskefull kärnvapenattack mot Vatikanstaten.