Nakna pistolen 33 1/3 - Den slutgiltiga förolämpningen
En komedi där den pensionerade polisdetektiven Frank Drebin återvänder för att stoppa en terrorattack under Oscarsgalan. Med sin sedvanliga klumpighet och humor kryssar han mellan en serie absurda och kaotiska situationer. Regi: Peter Segal. I rollerna: Leslie Nielsen, Priscilla Presley, George Kennedy, O.J. Simpson, Fred Ward m.fl. (Naked Gun 33 1/3: The Final Insult)