Närvaro okänd
Sébastien Nicolas har alltid velat vara någon annan. I brist på fantasi kopierar han andra. Han studerar människor, följer dem, för att sedan imitera och föreställa de han möter. Han gör små resor in i deras liv. Men från vissa resor finns ingen retur.