Nazis at Nuremberg: The Lost Testimony
Aldrig tidigare hört vittnesmål från rättegången avslöjar nya chockerande detaljer om andra världskriget och den nazistiska krigsmaskinens inre funktioner. Vi får höra rösterna från Hitlers kriminella hantlangare – Hermann Göring, Wilhelm Keitel, Albert Speer och Rudolf Hess – samt offren och vittnen som var modiga nog att vittna mot dem.