Not Another Teen Movie
Stilige sportfånen Zack som går på John Hughes High slår vad med sina vänner om att han kan förvandla nördiga Janey till klassens populäraste tjej. Med hjälp av Zacks syster Catherine gör sig Janey av med sin hästsvans och sina glasögon och blir vacker. Zack blir kär i henne.