Oil Spill of the Century
16 mars, 1978: Amoco Cadiz, en supertanker med över 220 000 ton av olja gick på grund utanför Brittany, Frankrike. Olyckan orsakade Frankrikes största oljeutsläpp, orsakade skador längst Brittanys 300 km långa kust, dödade tusentals djur och äventyrade den lokala ekonomin. Men vad finns kvar av Amoco Cadiz-katastrofen idag?