On the Record: 5 Seconds of Summer -Youngblood
Efter den makalösa förvandlingen från tonåringar i en Sydney-förort till en av världens största rockakter, tog 5 Seconds of Summer en två år lång paus för att växa som människor och musiker. Denna exklusiva film innehåller närgångna intervjuer, dokumentära klipp från livet utanför scenen och framför allt en närmare titt på deras efterlängtade comeback med ”Youngblood” – ett album som med sitt storslagna sound inte väjer för riskerna.