På äventyr med André & Wally Bi
Inget är så skönt som att ta en tupplur i en lummig dal. Men när André vaknar och får påhälsning av en irriterande gul-svartrandig insekt med en hemsk gadd, så tar han till flykten på ett sätt som blir smärtsamt. André tror att han är en smart och snabb kille som kan undkomma ett bi. Men som alla andra insekter med sting så vet Wally Bi bättre. Han kan flyga ikapp vem som helst på några sekunder.