Paddington i Peru
Paddington, den marmeladälskande björnen, går vilse i djungeln på ett spännande och riskfyllt äventyr när han återvänder för att besöka sin faster Lucy. Tillsammans med familjen Brown ger de sig ut på en spännande resa när ett mysterium leder dem in i ett oväntat äventyr genom Amazonas regnskog och upp till bergstopparna i Peru.