Plötsligt i somras
Plötsligt i somras är en brittisk-amerikansk mysteriefilm från 1959 i regi av Joseph L. Mankiewicz. Filmen är baserad på Tennessee Williams pjäs med samma namn från 1958. I huvudrollerna ses av Elizabeth Taylor, Katharine Hepburn och Montgomery Clift, i övriga roller märks Albert Dekker, Mercedes McCambridge och Gary Raymond.