Plutos mystiska paket
Pluto försöker ta in posten, men ett mystiskt paket vägrar att samarbeta. I paketet finns en förtjusande och envis sköldpadda, vilket resulterar I en urkomisk viljornas kamp mellan Pluto och hans specialleverans in spe!