Prep & Landing: Naughty vs. Nice
Med julafton snart här måste Wayne och Lanny skynda sig för att hitta hemlighetstämplad Nordpolen-teknologi som har hamnat i händerna på ett datahackande, styggt barn! Desperata från att stoppa julen från att hamna i kaos, letar Wayne upp den främsta experten på stygga barn efter hjälp: en medlem av Coal Bucket Brigade som också råkar vara någon han inte längre har kontakt med - hans bror Noel.