Prince of Muck
No man is an island. Retired patriarch, Lawrence MacEwen, is beginning to live out his final days. As Laird of the Isle of Muck, it has been his mission to preserve the fragile society on this Scottish island, so it may pass to his son and future generations. Prince of Muck is a beautifully realised documentary about a man struggling to accept he no longer controls his son, his life, nor the isle he so loves.