Prince of Persia: The Sands of Time
Sök svaren. Upplev äventyret. Gör dig redo för ett storslaget och underhållande actionäventyr i samma anda som Pirates of the Caribbean-trilogin, när Walt Disney Pictures och Jerry Bruckheimer denna gång transporterar dig till det sägenomspunna Persien. Det är en kapplöpning mot klockan när den modige prins Dastan (Jake Gyllenhaal) motvilligt går med på att hjälpa en rivaliserande prinsessa (Gemma Arterton) att skydda en magisk dolk, som ger dess innehavare makten att vrida tillbaka tiden och därmed styra världen. Fylld av spännande jakter och överraskande vändpunkter runt varje hörn, är PRINCE OF PERSIA: THE SANDS OF TIME ett fartfyllt äventyr i högt tempo - det kommer hålla ditt adrenalin igång långt efter att eftertexterna rullat!