Professor Marston and the Wonder Women
Dr William Marstons okonventionella liv. Han var Harvardpsykologen och uppfinnaren som skapade Wonder Woman 1941. Han levde i ett polyamoröst förhållande med sin fru Elizabeth och Olive Byrne, en tidigare student som blev akademiker.