Pup Star: World Tour
Pup Star är tillbaka, och större än någonsin, eftersom hit-singing pup-tävlingen blir global! Efter att ha uppnått internationell stjärna, förenar Tiny den förtjusande Yorkie den inledande Pup Star World Tour som en kändisdommer. När dom reser världen väljer varje domare sin favoritävlare att tävla om den nya titeln på global pup star champion.