Purge of Kingdoms
Från kontinentens alla hörn kommer representanter från de åtta kungadömena för att samlas kring de stora festligheterna i Purge Fest 3000, och med sig har de onda planer, låga skämt och hutlös slapstick. Purge of Kingdoms är en oanständig Game of Thrones-parodi och elak samtidssatir, laddad med flams, trams och skratt.