Ringaren I Notre Dame II
Cirkus Sarousch kommer till Paris och Quasimodo fångas av allt det spännande. På cirkusen visar den mystiske Sarousch sina magiska tricks - men det som förtrollar Quasimodo mest är den vackra Madellaine. Quasimodo blir verkligen kär! Men när han får reda på att Madellaine har tvingats dit av den elake Sarousch blir han plötsligt indragen i en fartfylld jakt över Paris gator och torg...