R.L. Stine's Mostly Ghostly: One Night in Doom House
Gör dig redo för ännu ett spöklikt kapitel ur Mostly Ghostly-serien, baserad på de bästsäljande böckerna av R.L. Stines. Det enda som kan skydda jorden från en armé av onda andar, ledd av den bedräglige Phears, är en förtrollad ädelsten. Nu måste Max Doyle, med hjälp av sin nya flickvän och sina spökkompisar, hitta kristallen och rädda världen. En övernaturlig komedi för hela familjen.