Robin Hood: The Rebellion
Robin Hoods stora kärlek jungfru Marian har blivit tillfångatagen av den elake sheriffen av Nottingham. Nu måste den legendariske hjälten och hans stråtrövare ge sig ut på ett våghalsigt uppdrag för att rädda henne.